درباره وبلاگ


این وبسایت برای دانلود رایگان ایجاد شده است من در این وبسایت همه جور مطلبی می گذارم و شما هم مرا با نظراتتان راهنمایی کنید و من میخواهم یک وبسایت گروهی راه بیندازم و از شما عزیزان تقاضا دارم اگر مایلید نویسنده وبلاگ باشید به ما اطلاع دهید.


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 36944
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


بهترین سایت دانلود ایرانیان
بهترین و بزرگترین سایت دانلود رایگان ایرانیان

http://softrar.com/img/AcroPano_Photo_Stitcher.jpg

عکس های پانوراما ،عکسهایی است که ه تمام خصوصیتها و دید یک محیط را بصورت 360 درجه برای مخاطبان خود فراهم می آورد.شما نیز میتوانید یکی از این عکسها را توسط این نرم افزار خلق کنید.AcroPano Photo Stitcher نام نرم افزاری مفید در زمینه ی ساخت تصاویر پانوراما می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر به اتصال تصاویرتان به صورت کاملا خودکار به یکدیگر و تبدیل آن به تصاویر پانورامایی و کنترل کامل بر روی تصویر نهایی می باشید. این نرم افزار دارای چندین روش جهت ساخت تصاویر پانورامایی بوده و فرمت های خروجی آن به صورت فرمت های JPEG ، BMP ، TIFF ، PNG و TGA می باشد.مهم نیست که دوربین حرفه ای ندارید و علاقمند هستید که عکسهای پانوراما ایجاد کنید.این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که با قرار دادن تصاویرتان در کنار یکدیگر ، یک تصویر فوق العاده زیبای پانوراما را خلق کنید.نمونه هایی از عکسهای پانوراما را میتوانید در گوگل جستجو کنید و مشاهده کنید که دید کامل و با پرسپکتیو کامل از یک محیط را در مقابل چشمان مخاطب قرار میدهد.بطور کلی توسط این نرم افزار میتوانید یک عکاس حرفه ای باشید که حتی با دوربین موبایل خود نیز عکسهای پانوراما میگیرد.



ادامه مطلب ...


http://freewpthemes.name/wp-content/uploads/2011/07/screenshot_small10.jpg 

با سلام دوباره با يک قالب فوق العاده و با امکانات بسيار خدمت شما دوستان رسيدم از قابليت هاي آن مي توان به :2 ستون ، آبي تيره ، سبز ، زرد و سفيد رنگ ، دکمه خوراک RSS در هدر ، دکمه ها نشانه ها ، متن خوش آمديد در نوار جانبي (ويرايش متن در welcome.php) .........اشاره کرد که بعد از دانلود به قابليت هاي بيشتر آن پي خواهيد برد.

برای دانلود قالب در ادامه همراه ما باشید.



ادامه مطلب ...


Zen Gins wordpress theme

با سلام امروز برای شما عزیزان قالب فوقالعاده زیبایی را به نام Zen Gins آماده دانلود کردم امیدوارم دانلود کنید و لذت ببرید

این قالب امکانات فوقالعاده ای دارد که بعد از دانلود و استفاده می بینید



ادامه مطلب ...


طرح براش خالکوبی.::IrBest.TK::.

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی برای این ساعت از IrBest مجموعه از بهترین براش های خالکوبی را آماده دانلود کرده ام.همان طور که در تصویر می بینید فوق العاده زیبا هستند و امید وارم دانود کنید و لذت ببرید.

برای دانلود این براش ها به ادامه مطلب رجوع کنید.



ادامه مطلب ...


فرم 

ورودPSD.::IrBest.TK

با سلام خدمت شما دوستان بابت کوتاهی های که بنده در چند روز گذشته در ارسال مطلب انجام دادم معذرت میخواهم و اینبار برایتان طرح لایه باز فرم ورود به مدیریت را برایتان قرار دادم از این فرم شما میتوانید در صفحات وب خود استفاده کرده و جلوه زیبایی به آن ببخشید.

براي دانلود به ادامه مطلب رجوع كنيد.



ادامه مطلب ...


آموزش فتوشاپ آشنايي با محيط كار در فتوشاپ درس اول(IRBEST.TK)

در مواجه شدن با فتوشاپ، ممکن است کاربران دچار سردر گمی شوند. این درس به شما نشان خواهد داد فتوشاپ چیست و چگونه این غول نیرومند یعنی فتوشاپ را هدایت کنند. قبل از شروع، توجه داشته باشید که ما چگونگی کار با Adobe Photoshop ورژن 11 یا (Adobe Photoshop CS4) را به شما نشان خواهیم داد. اگر شما با ورژن های دیگر کار می کنید، ممکن است با مشکلات کمی روبرو شوید. ممکن است بعضی از خصوصیات  گرافيكي کمی متفاوت به نظر برسند، اما در کل با دنبال نمودن این سلسه از آموزش ها براحتی قادرید با هر نسخه از فتوشاپ کار کنید.

براي دانلود به ادامه مطلب رجوع كنيد.

 



ادامه مطلب ...


 

این قالب مخصوص سایت های ارائه دهنده هاست هستش که بسیار زیبا طراحی شده



ادامه مطلب ...


آموزش فتوشاپ - خلق یک تصویر زیبا با استفاده از افکت های لایه ای فتوشاپ


برای خلق یک تصویر چشم نواز و زیبا مانند تصویر بالا نیازی به صرف زمان طولانی و یا ترفندهای پیچیده نیست. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد چگونه با اضافه کردن چند افکت ساده از جمله افکت تابش به این عکس می توان یک اثر زیبا و جذاب خلق کرد.



ادامه مطلب ...


عناصر وب سري 1 -Web designer.::IrBest.TK::.

با سلام امروز برایتان عناصر تشکیل دهنده وب که با آن می توانید جلوه ی زیبایی به سایت خود ببخشید و آن را زیبا سازید را آماده كرده ام .اين فايل به صورت لايه باز يا همون PSD هستش كه ميتونيد تو Adobe Photoshop بازش كنيد و ازش لذت ببريد

در ادامه این PSD زيبا را دانلود كنيد...

انتقاد و پيشنهاد فراموش نشه



ادامه مطلب ...


همانطور که بهتر از بنده می دانید فتوشاپ بسیار برنامه گسترده و در عین حال پیچیده ای است و ابزار بسیاری دارد. بنابراین بر این هدف تلاش می کنم که ضمن ارائه آموزش های مختلف ، ابزار های فتوشاپ را به  صورت کاربردی بیان کنم. پس در آموزش ها ، بیش از طراحی یک طرح فوق العاده ، به دنبال فراگیری چگونگی استفاده از ابزار ها باشیم.
امروز طرح دایره ای نه چندان حرفه ای را با هم طراحی می کنیم .

براي دانلود آموزش به ادامه مطلب برويد»»



ادامه مطلب ...


http://nican.persiangig.com/image/index41.jpg

توضیحات:
یکی از کاربردهای نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) آرایش چهره یا روتوش می باشد. در کتاب اماده شده شما با چندین تکنیک آرایش صورت آشنا می شوید. پس از خواندن کتاب براحتی می توانید اعمال زیر را انجام دهید:

- رنگ موها را تغییر دهید.
- رنگ چشم ها را تغییر دهید
- مژه ها را روتوش کنید
- خال یا لکه یا زخم روی پوست را بردارید
- رنگ دندان ها را سفید و روشن کنید
- بینی را تغییر اندازه بدهید
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......



ادامه مطلب ...


 دانلود نرم افزار ايجاد افكت هاي رويايي روي عكس -.::IrBest.TK::.

نرم افزار DreamLight Photo Editor یک ویرایشگر عکس است که به وسیله آن می توان تعداد زیادی از افکت های رویایی را به عکس های دیجیتالی خود اضافه کرده و به راحتی عکس های دیجیتالی را با اعمال الگو ها و فیلتر های متفاوتي ، عکس های جذابی ایجاد کرد. کارکردن با این برنامه بسیار آسان بوده و به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارید. در این نرم افزار فقط با چند کلیک ساده موس می توان یک یا چند افکت را روی عکس اعمال کرد مثلا اول یک افکت لایت و سپس یک افکت ستاره و...، با این روش میتوان هزاران افکت جالب و رویایی برای یک عکس ایجاد کرد. این نرم افزار دارای مجموعه ای با 128 افکت می باشد.

 

افکت های موجود:

10 افکت پیش ساخته - Preset
10 افکت نقاشی با مداد - Pencil drawing
10 افکت نورانی - Light

 10 افکت شگفت آور - Amazing

10 افکت رویایی - Dream
10 افکت آب و هوایی - Weather
10 افکت ستاره ای - Star
 8 افکت هنری - Art
10 افکت تدارج رنگ - Gradient
10 افکت رنگی - Color
10 افکت تکسچر - Texture
20 افکت لبه - Edge

براي دانلود اين برنامه در ادامه همراه IrBest باشيد»»»»



ادامه مطلب ...


مجموعه 20 آيكون وب

مجموعه 20 آيكون وب ایرانیان دانلود IrBest.TK

برای شما مجموعه ای از دکمه های مخصوص وب آماده دانلود کرده ام که در عکس نمونه ای از آن را می بینید .امیدوارم در وبلاگ و وبسایت خود از این آیکون ها استفاه کنید و جلوه زیبایی به آنها ببخشید.

این آیکون را در ادامه از ایرانیان دانلود دریافت کنید»»»

.::نظر فراموش نشه::.



ادامه مطلب ...


اشکال پرندگان(شيپ پرندگان)»»PGraph.Fay.Ir«« 

براي اين ساعت از پيام گرافيک براي شما عزيزان يک مجموعه شيپ يا همون اشکال که در فتوشاپ ازش استفاده مي کنند براتون آماده دانلود کردم اين مجموعه که پيش روي شماست از شکل هاي مختلف پرندگان مانند :کبوتر،ققنوس،کلاغ و....درونش استفاده شده که اميدوارم دانلود کنيد و لذت ببريد.

اين شيپ را در ادامه از ایرانیان دانلود  دريافت کنيد»»»

.::با نظرات خود به بهتر شدن وبلاگ خودتون کمک کنيد::. 



ادامه مطلب ...


چهار پرچم کلاسیک و زیبا

Classic Banner -چهار پرچم کلاسیک و زیبا»»IrBest.TK««

با سلام خدمت شما عزیزان همان طور که در تصویر می بینید چهار پرچم فوقالعاده زیبا و از بهترین نوع آن برای شما انتخاب کردیم این فایل به صورت PSD است با این پرچم ها جلوه زیبایی به طرح های خود ببخشید .از این پرچم ها در طراحی سایت و قالب استفاده می کنند.

این PSD را در ادامه از ایرانیان دانلود دریافت کنید»»»

.::با نظرات خود به بهتر شدن وبسایت خودتون کمک کنید::. 



ادامه مطلب ...


 آموزش کد نویسی وبلاگ سری ۲ و آموزش تغییر هدر و عکس وبلاگ

آموزش کد نویسی وبلاگ و سایت سری 2 + آموزش تغییر هدر وبلاگ .::IrBest.LoxBlog.Ir::.

با توجه به مطالبی که در قسمت قبل درباره کدنویسی گفتیم ، در اینجا به توضیح استفاده از چند کد دیگر شامل اضافه کردن لینک به تصاویر یا متن و چگونگی ایجاد بلوک های اضافی در قالب وبلاگ یا سایت می پردازیم.اینبار با یک جایزه که داخل خود فایل آموزش هست تغییر هدر و عکس وبلاگ دانلود این آموزش PDF را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


دانلود رایگان نرم افزار Html Image (پرتابل)

دانلود رایگان نرم افزار Html Image از <::IrBest.LoxBlog.Ir::>

با سلام خدمت شما دوستان شاید تا به حال دیده باشید فایل های Readme را که اسم خود را به صورت اعداد و حروف مختلف نوشته اند وشما با خود فکر کرده اید اینها چقدر بیکارند که می نشینند و اسم وبلاگ ویا وبسایت خود را با اعداد و حروف در می اورند ولی اینگونه نیست برنامه های مختلفی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها همین برنامه ای است که بنده امروز برای شما عزیزان آماده دانلود کردم که عکس های شما را با تعداد زیادی از اعداد ، حروف و اشکال در میاورد وشما حتی می توانید نوشته های داخل آن را انتخاب کنید  و در ضمن خروجی آن عکس به صورت صفحه وب است این نرم افزار پرتابل و حجم آن بسیار پایین است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


آموزش کد نویسی وبلاگ سری 1

آموزش کد نویسی  وبلاگ سری 1 از ::.::.IrBest.LoxBlog.Com::.::.

از این به بعد قصد داریم طی چندین مطلب نکات اولیه و به مرور زمان نکات کلیدی در رابطه با آموزش کدنویسی قالب وب سایت که شامل کدنویسی قالب های وبلاگ هم می شود را آموزش دهیم. هدف ما آموزش تمامی مباحث کدنویسی نیست چرا که آموزش طراحی صفحات وب در مباحث کدنویسی ممکن است بسیار مفصل و شاید خسته کننده باشد یا در مقالات آموزشی نتوان تمام مطالب را گنجاند و آموزش داد ، بلکه ۸۰% نکات کاربردی و مطالبی که برای ویرایش قالب سایت و وبلاگ نیاز دارید بدانید به صورت یک فایل PDF با حجم پایین ارائه خواهد شد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


دانلود رایگان Backup Key Recovery v1.0.9 به همراه کرک

دانلود رايگان نرم افزار Backup Key Recovery v1.0.9 به همراه كرك از IrBest.LoxBlog.Ir

Backup Key Recovery اين امکان را به شما مي دهد تا بتوانيد بيش از500 کليد محصول نرم افزارهاي معروف را از هارد ديسکهاي صدمه ديده و کرش کرده بازيابي نماييد. اين نرم افزار اين کليدهاي محصول ويندوز، آفيس، SQL سرور، محصولات آدوب و بيش از ??? نرم افزار معروف ديگر نصب شده برروي هارددرايو صدمه ديده شما را بازيابي مي نمايد. قبل از استفاده از نرم افزار Backup Key Recovery بايستي..............

اين نرم افزار با ويندوز ويستا سازگاري دارد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


دانلود Registry Winner 5.1.4.16

 دانلود رایگان نرم افزار  Registry Winner 5.1.4.16 به همراه Patch از Irbest.loxblog.ir

 
سرعت کامپیوترتان کاهش یافته و به طور مداوم پیغام خطا دریافت می کنید.
نرم افزار Registry Winner تکنولوژی پیشرفته در تشخیص و تعمیر اشکالات کامپیوتر می باشد. این نرم افزار به طور کامل خطاهای کامپیوتر مانند خاموش کردن، هنگ کردن و بن بست را اسکن می کند و سرعت سیستم را افزایش می دهد و باعث بهبود عملکرد خارق العاده کامپیوتر می شود.........................................
 

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


 نگارش ۳.۱.۳ وردپرس فارسی

بهترین سایت دانلود ایرانیان 

 

برای این ساعت از irbest فایل دانلود نگارش 3.1.2 وردپرس فارسی را برای شما دوستان آماده کرده ام امیدوارم لذت ببرید.وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت یا وبلاگی زیبا و قدرتمند استفاده کنید. مایلیم با افتخار اعلام کنیم که وردپرس باارزش و مجانی است.بسته وردپرس فارسی شامل پرونده‌های اصلی وردپرس به‌همراه پرونده‌ی ترجمه‌ی آن‌ها به‌فارسی و افزونه‌ی وردپرس فارسی (افزونه جلالی) می‌باشد که در یک بسته و به‌صورت کامل ارائه شده است.

برای دانلود این نگارش به ادامه مطلب بروید>>>

نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب می شود .



ادامه مطلب ...


 نگارش 3.1.2 وردپرس فارسی

بهترین سایت دانلود ایرانیان 

 

برای این ساعت از irbest فایل دانلود نگارش 3.1.2 وردپرس فارسی را برای شما دوستان آماده کرده ام امیدوارم لذت ببرید.وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت یا وبلاگی زیبا و قدرتمند استفاده کنید. مایلیم با افتخار اعلام کنیم که وردپرس باارزش و مجانی است.

برای دانلود این نگارش به ادامه مطلب بروید>>>

نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب می شود .



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت شما عزیزان

جهت تبادل لينك مي توانيد از تبادل لينك اتوماتيک اين سايت استفاده كنيد

خبر جدید برای بازدید کنندگان انتظار به پایان رسید ما در پیش برد اهدافمان وبلاگ لوکس بلاگ را به وبسایت IrBest.TK  تبدیل کردیم   

این وبسایت به تازگی راه اندازی شده و هنوز تمامی موضوعاتش تکمیل نیست و اگر ما را در این کار یاری کنید و در گذاشتن مطلب با ما همکاری کنید از شما کمال تشکر را داریم.

راههای تماس contact@irbest.tk و نظرات همین  وبسایت

با تشکر مدیریت وبسایت IrBest.TK



دانلود انیمیشین Final Fantasy VII

 

این بار برای تان یک انیمیشن که فکر میکنم خیلی ها دیده باشید را برایتان آماده کردم این انیمیشن آخر هر چی کیفیت و مهارت بکار گیریه ابزار گرافیکیه این را گذاشتم تا ببینید اگر حرفه ای شوید چه کارهایی می توانید انجام بدید

برای راحتیه دانلود از سایتی که آن را به بخش های مختلف تبدیل کرده بود برایتان آماده کردم

نظر یادت نره

برای توضیحات بیشتر و دانلود فیلم در ادامه مطلب همراه ایرانیان دانلود باشید

 



ادامه مطلب ...


آموزش تعمیر فایل های ناقص دانلود شده

آموزش تعمیر فایل های ناقص دانلود شده از ایرانیان دانلود

بعضی از مواقع برای ما پیش می آید که فایلی را دانلود کرده ایم و بعد از دانلود آن متوجه ناقص بودن فایل دانلود شده میشویم. دلیل اصلی این مشکل سرعت پایین اینترنت و عدم استفاده از نرم افزارهای دانلود منیجیر است.  به کمک این آموزش و نرم افزار کوچکی که در فایل کتاب ضمیمه شده است، میتوانید فایلهای ناقص دانلود شده خود را ترمیم کنید.منبع این آموزش سایت پارس بوک است در ادامه مطلب نام نویسنده و بقیه ی اطلاعات را مشاهده کنید.

برای دیدن مشخصات این کتاب و دانلود آن به ادامه مطلب بروید>>>>>>>>>

.::نظر فراموش نشه::.



ادامه مطلب ...


۸ براش خورشید

8 براش خورشید از پیام گرافیک .::Pgraph.fay.ir::.

   .:: Sun Brushes l 7.44 MB l irbest.LoxBlog.Com ::. 

امروز برایتان یک براش بسیار زیبا آماده کرده ام به نام خورشید این براش درخشندگی خورشید را در ۸ مدل مختلف نشان میدهد . براش ها ابزار بسیار پر کاربردی هستند و شما عزیزان با کمی خلاقیت می توانید عکس های زیبایی طراحی کنید .(عزیزان آدرس درج شده در تصویر یکی از وبلاگ های من هستش)

این براش را در ادامه از IrBest دریافت کنید»»»

.::نظر فراموش نشه::.



ادامه مطلب ...


با نرم افزار VSpainter فتوشاپ را به گوشی خود بیاورید-مخصوص پاکت پی سی

با نرم افزار VSpainter فتوشاپ را به گوشی خود بیاورید-مخصوص پاکت پی سی از پيام گرافيك 

 امروز برای شما دوستان نسخه ی جدید نرم افزار فوق العاده یVSpainter 185 Full را قرار داده ایم که با استفاده از آن به طور حرفه ای میتوانید در گوشی موبایل خود تصاویر را ویرایش نمایید. این نرم افزار دارای انواع افکت ها و ابزارهای گوناگون برای ویرایش تصاویر میباشد که با کمک آنها به راحتی میتوانید تصاویر زیبایی ایجاد کنید. این نرم افزار بر روی گوشیهایی که دارای سیستم عامل ویندوز موبایل ۵ و بالاتر میباشند قابل نصب است.

این نرم افزار را در ادامه از irbest.LoxBlog.Com در یافت کنید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب